wtorek, 16 kwietnia 2013

Ekhm...

Siemson!
Dawno nic tutaj nie było i jak pewnie możecie się domyślić mam świetną wymówkę dlaczego tak było, aczkolwiek nie. Nie będę starała się nic tłumaczyć. Po prostu Was przeproszę.
Więc przepraszam, padam do stóp, błagam o wybaczenie, biczując swoje plecy trzciną i posypując krwawiące rany solą.
No, mam nadzieję, że teraz jesteście w stanie mi przebaczyć. A jeśli nie to zawsze możecie napisać, co chcecie, żebym zrobiła.
Tak czy inaczej, ponieważ przyczyna mojego całkowitego braku czasu na cokolwiek wyjechała zarabiać na nowy samochód (bo jest ciotą i stary rozjebał), mam teraz mnóstwo wolnego!
Kto się cieszy?
No ja na pewno. Także możecie teraz liczyć na srylialdy wpisów tutaj. Będę wrzucać wszystko, co tylko uda mi się napisać, ponieważ zauważyłam, że mam sporo opowiadań lub pomysłów na nie, a jakoś nigdy ich nie publikuję. No więc teraz to wszystko zamierzam nadrobić, skarby moje kochane <3
Mój cudowny chłopak wyjechał na dosyć długo, także pojawią się pewnie też mało romantyczne, ale za to mocne fiki, bo będę tęsknić i będę.. wyposzczona (?)..


mmmmmKej, baj <3

1 komentarz:

  1. OMO, jak się cieszę! *o* Aaa, naprawdę, cudnie, że będziesz więcej wrzucać, już się nie mogę doczekać :D A to, że długi czas cię nie było, to nie przepraszaj, życie to życie, zdarza się być zajętym ;)
    Yay <3

    OdpowiedzUsuń