czwartek, 1 sierpnia 2013


Niestety to nie kolejny rozdział któregoś z opowiadań, ale uznałam, że warto by napisać do Was.
Na początku od razu wyjaśnię, co z opowiadaniami.
Kolejność była taka, że chciałam skończyć It's war jako pierwsze i chociaż teoretycznie już jest skończone, to dalej zostaje 'dodatkowy' rozdział, który przedstawia zakończenie w trochę inny sposób.
Niestety ostatnio mój laptop nie chce ze mną współpracować i zapragnął usunąć wszystko z mojego dysku zewnętrznego.
Jak możecie się domyślić - tak, to tam trzymam opowiadania.
Jednak nie ma tragedii! Ponieważ mam manię i chorobliwie boję się 'upadku technologii' mam kopie zapasowe ważniejszych dla mnie plików, w tym opowiadań.
I tutaj pojawia się kolejne niestety.
10 sierpnia wyjeżdżam z naszego pięknego kraju i chociaż mogę Wam obiecać, że It's war na pewno dodam przed moim wyjazdem, nie mogę tego samego powiedzieć o Learning to Fall.
Naprawdę przepraszam, naprawdę.
Z Waszych komentarzy widzę, że zależy Wam na dokończeniu LtF i strasznie mnie to cieszy.
Więc przepraszam jeszcze raz.
Także podsumowując moje strasznie długie wypociny do Was -
dodatkowy rozdział It's war pojawi się na pewno przed 10 sierpnia,
dalsze rozdziały Learning to Fall zaraz po moim powrocie.

Mam nadzieję, że mimo mojego opóźnienia i tak kochacie eunhae na tyle, aby na nie poczekać <3

No, więc tak..
Kocham Was <3
I dziękuję za wszystkie komentarze.
Naprawdę sprawiacie, że moje serce się cieszy jak pojebane <3

A! Ostatnie słowa..
Mam napisane 2 one-shoty z EXO oraz jeden z MBLAQ.
Jeśli chciałybyście je przeczytać to dajcie znać <3
I jeszcze jedno - zaczęłam kolejne opowiadanie w stylu tasiemiec i chyba nawet tam nikogo nie uśmiercę! W założeniu będzie wesołe! 

Jeszcze raz - kocham Was! <3
I każdej z osobna wysyłam mocnego elektroniczno-internetowego huga <3

tak mocno Was kocham <3

2 komentarze:

  1. Na Twoje opowiadania można czekać, bo po prostu warto. I cięszę się, że jednak będziesz kontynuować publikację. Powinnaś pisać!
    Oczywiście ja czekam na te one-shoty z EXO, w końcu ostatnio w Chinach popisali się swoją gejowatością, zwłaszcza oświadczyny Kaisoo i Baekyeol, juź o pocałunku SuTao nie wspominając. Tyle feelsów. Dlatego właśnie czekam na shoty!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem teraz na wakacjach i mam bardzo ograniczony dostęp do internetu ale dorwalam się na chwilkę i muszę dać znać :) jak dobrze, że opowiadania się ocaliły, uff! Dodaj It's war a my spokojnie poczekamy na Ltf, wiem, że będzie warto :D dodawaj, dodawaj, już się cieszę na nowe opowiadania! Pozdrawiam serdecznie i powodzenia przy nowym opowiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń