środa, 21 sierpnia 2013

UPDATE


Cześć, miśki <3 
Znalazłam akurat chwilę czasu, ponieważ z powodów zdrowotnych dzisiaj musiałam odpuścić plażę i maraton po sklepach, ech.
No ale za to mogę do Was napisać!
Niestety nie wzięłam ze sobą dysku z opowiadaniami i nie jestem w stanie nic dodać..
Ale za to chciałam Was tylko powiadomić, jakie opowiadania mam w planach (:

Z one-shot'ów jak na razie skończone mam:
August is over (TaoRis)
Best I ever had (BaekYeol) 
Over you (JooMir)

Jeśli chodzi o opowiadania dłuższe to:
Me, you and my medication (KaiSoo)
I'm not a vampire! (SuKai) [osobiście moje ulubione <3]

Oczywiście poza tym pamiętam o kontynuacji Learning to Fall

Chciałabym Wam teraz trochę przybliżyć fabułę i takie tam pierdoły nowych opowiadań.

August is over (TaoRis) ONE-SHOT

Lato, słońce, dużo alkoholu i mnóstwo imprez. Tak brzmiał plan na wakacje dwudziestoletniego studenta. Niestety rodzina Kris'a postanowiła troszeczkę zmienić ten idealny plan, wysyłając go do Chin, by odwiedził swoją babcię. Szczęśliwy czy nie, musiał zrobić to, co jego rodzice chcieli. Jednak nawet w małej rybackiej wsi postanowił się trochę zabawić, żeby ulżyć sobie w cierpieniach.
Z drugiej strony Kris nie był jedyny, któremu wakacje nie ułożyły się tak jak tego pragnął. Tao, syn właściciela baru na plaży chciał w końcu wyrwać się z małej wsi i pojechać do wielkiego miasta. Jednak z powodu choroby swojego ojca był zmuszony zostać i pracować przez całe dwa miesiące wolnego.
Pewnego wieczora dwaj bohaterowie się spotykają, ale co się stanie jeśli młody, przystojny, nastawiony tylko na zabawę i bardzo pijany Kris pozna dość małomównego i żeby nie powiedzieć aspołecznego Tao?

Best I ever had (BaekYeol) ONE-SHOT

Idealny związek dwóch licealistów zaczyna się sypać. Chociaż Baekhyun stara się i robi, co może by naprawić ich miłość, Chanyeol powoli bardziej zakochuje się w narkotykach i całonocnych imprezach niż w swoim chłopaku. Między kochankami pojawia się coraz to grubsza ściana, którą Baekhyun usiłuje zburzyć, błagając swojego chłopaka, aby się opamiętał. Kiedy ten po raz drugi ucieka z odwyku, Baekhyun postanawia się poddać i odchodzi od Chanyeol'a. 
Czy kiedy ten zauważy brak swojego ukochanego opamięta się i zmieni? I czy to wystarczy, aby Baekhyun mu wybaczył?

Over you (JooMir) ONE-SHOT

Mir w tajemnicy podkochuje się w swoim najlepszym przyjacielu. Joon jest idealnym materiałem na chłopaka, niestety jak to z takimi bywa, jest już zajęty. Mir w teorii pogodził się z takim stanem rzeczy i stara się być szczęśliwy. Wszystko jednak zmienia się, kiedy Joon zaprasza go na swój wieczór kawalerski.
Czy kiedy pijani przyjaciele spędzą razem noc, to coś zmieni się w ich nastawieniu do siebie?

Me, you and my medication (KaiSoo) ROZDZIAŁY

KyungSoo był normalnym nastolatkiem do czasu, gdy na jego oczach zgwałcono i zamordowano młodą dziewczynę. Po tych wydarzeniach chłopak zamknął się w sobie i przestał mówić oraz parę razy próbował odebrać sobie życie. Przerażeni rodzice oddali go do szpitala psychiatrycznego, nie wiedząc jak inaczej mogliby mu pomóc. KyungSoo z powodu swojego zachowania jest często bity przez personel oraz okradany z jedzenia przez innych chorych. Wszystko się zmienia, kiedy do szpitala przychodzi nowy pracownik. Młody pielęgniarz od razu zauroczony żałosnym widokiem chłopaka, postanawia mu pomóc.
Ale czy to będzie takie łatwe, skoro KyungSoo panicznie boi się mężczyzn oraz od trzech lat nie odezwał się nawet słowem? Czy Jongin wzbudzi w nim zaufanie i dzięki temu będzie w stanie mu pomóc?

I'm not a vampire! (SuKai) ROZDZIAŁY

Suho jest z pozoru normalnym, nudnym studentem. Całe dnie spędza na uczelni, a wieczory w pracy. Jest jednak jeden szczegół, który odróżnia go od reszty, wierzy on we wszystkie mityczne nocne stwory. Jego obsesja na punkcie wampirów wzrosła do tego stopnia, że każdą noc w trakcie weekendów spędza w barze dla 'wampirów'. Pewnego wieczora zauważa tam chłopaka, który w jego przekonaniu zachowuje się dosyć tajemniczo i nienaturalnie. Suho od razu stwierdza, że ciemnowłosy chłopak musi być prawdziwym wampirem i postanawia go poznać.
Kai natomiast jest najnormalniejszym chłopakiem, który po prostu zgubił się i chciał zapytać o drogę, jednak kiedy zobaczył wnętrze baru szybko pożałował swojej decyzji, że wszedł akurat do tego lokalu.
Co się stanie kiedy Suho, święcie przekonany, iż Kai jest wampirem, zaproponuje mu dość dziwny i niezwykły układ? Czy Kai, który do Seulu przyjechał z mniejszego miasta i który pilnie potrzebuje pieniędzy się zgodzi? 

Mam nadzieję, że opowiadania się Wam spodobają <3
Moim osobistym ulubionym jest I'm not a vampire! i już nie mogę się doczekać, aby wrzucić Wam cały rozdział.
Dajcie mi znać, które opowiadanie Wam podoba się najbardziej, a jeśli chcecie, zaproponujcie mi jakiś pairing, bo zdaję sobie sprawę, że w sumie piszę ciągle o tych samych..
Tak czy inaczej, jak tylko wrócę do Polski, zarzucam rozdziałem Learning to Fall oraz August is over, ponieważ jest idealne na koniec wakacji :)
Okay, kocham Was i mam nadzieję, że Wasze wakacje są cudowne <3


3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że już nam nie zwiejesz na tak długo ^^ :D Opowiadania zapowiadają się ciekawie i mnie też się podoba zapowiedź I'm Not A Vampire!
    A może by tak jeszcze troszkę EunHae? XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. OMOOOOOOO
    Tyle dobra! Tyle EXO! *^*
    Wszystkie zapowiedzi brzmią świetnie, już nie mogę się doczekać kyakyakyakyakya!
    Mam nadzieję, że nie będę musiała dużo płakać i że przepędzisz swoją angstową stronę xD Liczę też na dobre zakończenia hehe ^^ Jest czego wyczekiwać!
    Eh, wakacje... są cudowne, ale mam wrażenie, że za szybko mijają (ta moja niechęć do nowej szkoły i klasy... :C) i bardzo dobrze będzie pożegnać je z takim opowiadaniem jak "August is over" :D
    Co do pairingu, hm, może KyuHyuk? To ostatnio mój ulubiony pairing ^^

    Ciesz się wakacjami i wyzdrowiej! :D Pozdrawiam! ʕ·ᴥ·ʔ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahoj~
    Mam nadzieje że wrócisz na bloga, bo widzę że masz tu niezłą kolekcję do dodania (same pyszności z exo *------*). Bardzo podobają mi się opowiadania jakie już zdążyłaś dodać i czuję niedosyt ;3 W sumie to najbardziej liczę że dokończysz Learning to fall ;3
    Bardzo mi się też podoba zapowiedź do Me, you and my medication, kocham takie klimaty~ Ale w sumie SuKai też się nieźle zapowiada ^^
    No cóż, nieważne. Mam nadzieje że nei porzuciłaś bloga i niedługo coś dodasz <3
    Hwaiting,
    ~ Ciocia Roxy

    OdpowiedzUsuń